Selasa, 09 September 2014

ir kļuvusi nevadāma

Kā jūs, iespējams, zināt, es esmu dizainers rokassomu fanātiķis. Man ir ieteikts ar ģimeni un draugiem, kas to varētu jaunattīstības par problēmu, bet es esmu pārliecināts, ka man ir to kontrolētu. Protams, man ir atlekšanai savu īres pārbaudi iegādāties jaunu maku. Kurš nav? Ir bijušas reizes, kad esmu izlaidis ārā uz manu komunālo pakalpojumu rēķinus, tāpēc man būtu pietiekami daudz naudas, lai nopirktu jaunu rokassomu. Kas nebūtu?

Man ir pavadījuši neskaitāmas naktis sapņo par iepirkšanās par jaunākajām modes dizainu. Tātad, ko tad es gribu būt Kenneth Cole mazuļus. Es tiešām neredzu problēmu šeit. Lai mana māte laimīgs, man ir devuši šādu solījumu (kādreiz tik brīvi, pamatojoties uz "divpadsmit soļu" programmu):

Mans vārds ir Ketija, un es esmu atkarīgi no dizaineru somas un augstās modes. Es atzīstu, ka esmu bezspēcīgs pār Prada, un ka mana dzīve ir kļuvusi nevadāma dažos aspektos. Man ir ticība, ka jauda ir lielāka, nekā Dior var atjaunot mana veselība. Man ir devuši solījumu, lai ieslēgtu savu gribu un savu dzīvi, vairāk nekā uz spēku nama Gucci. Man ir devuši un bezbailīgu inventarizāciju katru rokassomu par bagborroworsteal.com.

Esmu par uzņemšanu Chloe, sevi, un mans draugs Sara par precīzu raksturu manu netaisnības. Es esmu gatavs Melie Bianco, lai noņemtu visas šīs rakstura vainas, un es pazemīgi lūgties viņai noņemt manu trūkumus. Esmu sarakstu ar visiem rokassomu dizaineriem esmu nodarīts kaitējums ar manu kodīgais valodu, un es esmu gatavs un vēlas atlīdzināt viņiem visiem. Es labprāt turpinājām veikt uzskaiti par visiem maniem dizaineru somiņas, un, kad man bija nepareizi, ka tika nekavējoties uzņemts.

Man ir meklējuši caur lūgšanu un meditāciju, lai uzlabotu savu apzināto kontaktu ar Vivienne Westwood, kā es saprotu viņu, lūdzot tikai uzzināt par viņas gribu, lai mani un spēku to izpildīt. Pēc tam, kad šo garīgo atmodu, es esmu mēģinājis nest šo vēsti citiem rokassomu junkies. Es esmu mēģinājis piemērot šos principus visās manās erm ... ..affairs. Mans vārds ir K

Tidak ada komentar:

Posting Komentar